PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracyRe: Tragiczny poziom aplikacji/aplikuj?cych do pracy
  • Data: 2006-06-07 15:54:12
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikuj?cych do pracy
    Od: CZYŚCIWO <czysciwo@@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "qwerty" <k...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:e66dpa$m66$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > zgadzam sie z keisho,
    > poswiecajac zwsze duzo czasu pisanie LM, przygotowujac odpowiednie tresci w
    > mailu na ogloszenie, robiac dodatkowe (jezeli jest wymog) pliki ze swoim
    > portfolio, dopasowujac sie do ogloszen (zeby nie bylo ze pisali tak a zjawia
    > sie koles co robi inaczej) ... odzew jest prawie zerowy...

    Masz racje.
    Jak się na randkę myłem to nigdy mi się nie udało zaliczyć panienki, ale jak raz
    z tydzień nie brałem prysznica i się dodatkowo porzygałem po tym winie co my w
    krzakach wypili to poszło bez problemu. Morał z tego jest chyba jasny, że się
    ten wysiłek nie karkuluje.

    --
    CZYŚCIWO
    W Niemczech taka bieda, że już polskie szmaty piorą www.mewa.prv.pl