PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
  • Data: 2006-06-07 20:33:25
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL> szukaj wiadomości tego autora

    ajwenhou na pl.praca.dyskusje:
    > Aliszia spłodził(a):

    > A ja bym wysłał w pdf-ie, ale pewnie niektórzy rekruterzy mieliby problemy,
    > bo "im się nie otworzy". A Ty? Przyjęłabyś takie cv i lm?

    problemem nie jest format a nikła informacyjność zgłoszenia.
    Rozczulają mnie maile z tytułem "praca" i brakiem treści oraz z plikami
    lm.doc i cv.doc. A jeszcze bardziej te bez listu, i zupełnie nie związane z profilem
    firmy
    (zwłaszcza od, jak mniemam, kadydatek/ów na pomoce księgowe, czy
    recepcyjne, sądząc po doświadczeniu. Bo stanowiska w nich raczej nie ma).

    --
    Ziemek