PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki tam wniosek, wnioski absolwenta... › Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
  • Data: 2005-09-17 06:45:59
    Temat: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:dgfau5$aie$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Kiedy widzisz przeszkode, zawracasz, skulasz uszy
    > po sobie i wracasz w swoj ciemny kacik -- zamiast obejrzec ta
    > przeszkode i zastanowic sie jak ja ominac / przeskoczyc / czy
    > przekopac sie pod nia. Albo czy nie ma innej drogi.

    To jest właśnie ta róznica w podejściu generalnie do życia i ja już
    straciłem nadzieje, że mozna kogoś odmienić.
    Jak ja na drodze do księżowego sadu natrafiam na płot to go mierze i wpisuje
    na liste przeszkód do pokonania. Inni też ten płot mierza, ale wpisują go na
    liste wymówek (jak Kira zapyta) dlaczego się do sadu nie można dostać,
    siadaja pod płotem i czekają na urzędnika z drabiną.
    Widząc, że urzędnik z drabiną najpierw do znajomka podchodzi, wstają
    wprawdzie, ale nie po to, aby sie uprzeć i płot przeskoczyć, tylko wracają
    do domu i piszą: "Poza znajomosciami w tym wieku nie ma innej metody - nie
    przy tym bezrobociu."

    vertret