PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki tam wniosek, wnioski absolwenta... › Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
  • Data: 2005-09-16 23:42:12
    Temat: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: @nn [Sat, 17 Sep 2005 01:01:24 +0200]:

    > He, he, he mam podobnie (zupełnie nie wiem dlaczego)

    Ja tez nie, ale zauwazylam ciekawa prawidlowosc: jak jestem
    w dzinsach to sie czepiaja, jak w zakiecie i takich tam innych
    to sie nie czepiaja. Ale ze zwykle jednak dzinsy wole, to sie
    zwykle czepiaja... Choc fakt, ze juz nie zawsze -- czyzbym sie
    starzec zaczynala? ;>

    > jakiś czas temu pani nie chciała mi papierosów sprzedać, żeby
    > było śmieszniej byłam w sklepie z moimi córkami (8 i 11 lat) :))

    No nie, jak moja cora bedzie miala 8 to ja... e... cholera. 35 :)
    To juz mnie chyba nie beda pytac... Chociaz tak po prawdzie, to
    nie zmartwilabym sie szczegolnie... ;>

    Kira