PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki tam wniosek, wnioski absolwenta... › Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
  • Data: 2005-09-16 22:59:19
    Temat: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Koziorozec" <k...@T...pl>
    napisał w wiadomości news:dgf2f1$11j$1@inews.gazeta.pl...

    > Bo u nas wszystko, co 'państwowe' to normalne nie jest,
    > nieprawdaż?
    > Ale wystarczy, że taki 'państwowy' nauczyciel zacznie
    > uczyć w szkole prywatnej i od razu lepiej uczy, a dentysta
    > przyjmuje w swoim prywatnym gabinecie i od razu lepiej
    > zęby leczy! :>>>

    A czy tak nie jest?
    Jeśli nie to wytłumacz mi, jak to jest możliwe: moje dzieci od września
    do lutego były ciągle zakatarzone, ciągle lekarz, antybiotyk, lekarz,
    inny antybiotyk, inny lekarz, jeszcze inny antybiotyk a dzieci nadal
    chore - to byli lekarze państwowi. W akcie desperacji poszłam z dziećmi
    do lekarza prywatnie (jeszcze innego), który stwierdził u jednej
    zapalenie płuc, u drugiej zapalenie płuc (czego poprzedni lekarze nie
    zauważyli), wypisał recepty, kazał przyjść do kontroli (w sumie jeszcze
    2 razy), za całe leczenie zapłaciłam w ciągu miesiąca ok. 850 zł ale
    dzieci mam zdrowe. I takich przykładów można wyliczać wiele.

    Ania
    --
    ~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
    *~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*