PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaki tam wniosek, wnioski absolwenta... › Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
  • Data: 2005-09-16 22:11:19
    Temat: Re: Taki tam wniosek, wnioski absolwenta...
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" napisał w wiadomości

    > A zebys wiedziala. Bo wtedy mu sie _chce_ -- bo to, ile ma
    > w kieszeni zalezy od tego, czy podchodzi do pracy rzetelnie.

    To ja teraz rozumiem, dlaczego jest w Polsce takie
    bezrobocie! :>> Bo ci, co zarabiają najniższą pensję,
    albo - według nich - pensja jest za niska - pracują
    nierzetelnie! ;>>
    No i bezrobotni starają się tylko o pracę, gdzie mogliby
    pracować 'rzetelnie' ;>>

    To dlaczego wszyscy nauczyciele nie idą pracować
    do szkół prywatnych???
    Kiedyś nauczycielem zostawało się z powołania, dzisiaj
    to najczęściej - 'z braku laku'.

    Dla mnie _dobry_ dentysta, lekarz wykonuje swoją pracę
    rzetelnie zarówno w gabinecie prywatnym, jak i państwowym
    - dentysta robi tak plombę, aby nie wypadła. Jedyna różnica
    może wynikać z zastosowania materiału do wykonania tej
    plomby, ale tak jak i prywatnie - mogę w państwowej służbie
    zdrowia poprosić o wykonanie plomby z tego, co mi najbardziej
    odpowiada i zapłacić za to.

    Rozumiem też, dlaczego jest w Polsce tyle bandytów -
    policjanci patrzą, co mają w kieszeni, a że mało w niej widzą,
    to 'olewają' robotę = pracują 'nierzetelnie', a bandyci po ulicach
    biegają ;>>

    A niektórzy podchodzą do swojej pracy rzetelnie, niezależnie
    od tego, ile zarabiają... O, naiwności ludzka! ;))

    --
    Koziorozec