PracaGrupypl.praca.dyskusjeTajność zarobków raz jeszcze › Re: Tajność zarobków raz jeszcze
  • Data: 2008-07-07 12:28:14
    Temat: Re: Tajność zarobków raz jeszcze
    Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Vlad The Ripper"
    > A co to wszystko ma do rzeczy? Mówię cały czas o dysproporcjach w
    > zarobkach ludzi wykonujących w założeniu przynajmniej tę sama pracę.
    > Uważam, że róznicowanie znaczne zarobków w takich przypadkach może ocierać
    > się o dyskryminację, bądź być przejawem kumoterstwa.

    widzę że tylko teoretyzujesz, więc ok, więc dla ciebie rozwiązanie problemu
    będzie proste, wystarczy w takich przypadkach różnicować nazwy stanowisk
    (starszy konserwator, konserwator, młodszy konserwator powierzchni płaskich)
    i róznicować zarokbi i wszystko będzie ok:O)

    widzisz w praktyce to jest tak że w grupie pracowników na tym samym
    stanowisku częśc się przykłada do pracy, a część się obija aby przetrwać
    jakoś kolejny dzień i się nie narobić, i w takim przypadku równa pensja jest
    po prostu pomysłem rozem z poprzedniego systemu:O(

    wszystko by było ładnie gdyby wszyscy byli identyczni i wykonywali tą samą
    pracę z identycznym zaangażowaniem, ale zejdźmy na ziemie:O)