PracaGrupypl.praca.dyskusjeTajność zarobków raz jeszcze › Re: Tajność zarobków raz jeszcze
  • Data: 2008-07-08 05:46:54
    Temat: Re: Tajność zarobków raz jeszcze
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przyjmuję, że to joke.
    > Przepis, o którym tu mowa (art. 18^3a, b, c, d, e KP) należy rozumieć
    > inaczej.
    > Dotyczy on pracowników zatrudnionych u _tego_ _samego_ pracodawcy.
    > Dyskryminacją jest np. zatrudnienie dwóch portierów o takich samych
    > zakresach obowiązków i wymiarze zatrudnienia gdy jeden ma _zasadniczą_
    > 1400,
    > a drugi 1800. Ale w tym samym zakładzie pracy.

    nie widze problemu - poprosze kolege VTR o podanie dodatkowo nazwy
    firmy. Ew wprost mozna go poprosic o wywieszenie w jego firmie
    ogloszenia, ze podzieli sie swoim wynagrodzeniem z zarabiajacymi mniej
    osobami na tym samym stanowisku. Z takim przekonaniem glosil swoje
    poglady, ze nie dopuszczam do siebie mysli, ze moglby tego nie zrobic.

    Nie wiem, czemu ja miałbym cokolwiek rekompensować, może kolega glos, od
    którego wyszła propozycja zacznie od siebie. Nie ja wypłacam pensje, więc
    nie jestem odpowiedzialny za ich nierówności. Zaś jestem za przestrzeganiem
    prawa pracy w tym punkcie zgodnie z jego duchem, gdyż jest to w interesie
    pracowników, czyli również moim.
    Poza tym niewiem po co równać w dół jak można równać w górę.