PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzansa na pracę › Re: Szansa na pracę
  • Data: 2006-10-03 12:57:46
    Temat: Re: Szansa na pracę
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 28 Sep 2006 07:39:13 +1200, Immona <c...@n...gmailu>
    w <efek1l$42u$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > Przekonanie na podstawie obserwacji siebie, rodziny i znajomych. Wsrod
    > znanych mi osob, ktore raczej nie robia bledow, nie ma nikogo, kto by
    > znal choc jedna zasade ortografii; ja tez nie znam i jesli zapytasz,
    > kiedy piszemy "ż", a kiedy "rz", to nie bede miec pojecia. Ale kazde
    > uzywane slowo, wliczajac w to "gżegżółkę"(*), widzialam tyle razy, ze
    > bez wysilku pamietam, jak wyglada.

    Nikt tego jeszcze nie napisał: niektórzy, na przykład ja, mają trudności
    z pisaniem ortograficznym, a chcieliby.
    I olewcze wobec ortografii podejście gości zasłaniających się papierkami
    z dys powoduje, że ja mam problemy z pisownią, gdy napatrzę się na ich
    płody.

    > Aha: do (o)czytania nie licza sie podreczniki, poradniki, harlequiny,
    > wiekszosc fantasy/s-f itp., poniewaz tego typu ksiazki maja bardzo
    > ograniczony zakres slownictwa. Ortograficznie szkoli literatura piekna i
    > publicystyka.

    Co to jest literatura piękna i dlaczego większość fantasy/sf jest od
    niej gorsza?
    A w przypadku publicystyki to bym się nie rozpędzał.

    ja czyli jakub
    Revoke.