PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzansa na pracę › Re: Szansa na pracę
  • Data: 2006-10-03 14:11:42
    Temat: Re: Szansa na pracę
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AKWinner wrote:

    > Jasne, że tak, ale bardzo często to obserwuję w f/sf, zapewne kryminały
    > i romanse mają taki sam problem, ale tego nie czytam, więc nie wiem.

    Mozliwe, ze rzeczywiscie wydawnictwa wydajace sf mniej dbaja o jakosc,
    ale to oznacza tylko, ze tak samo nie zadbaja o inny rodzaj ksiazek.
    Dlatego nie ma co generalizowac. Mimo, ze sam raczej F/SF nie czytuje -
    no moze za wyjatkiem odkrytego na nowo niedawno Marcina Wolskiego, ale
    raczej bym tu nie rozgraniczal sf i literatury pieknej.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl