PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzansa na pracę › Re: Szansa na prac
  • Data: 2006-10-03 13:05:48
    Temat: Re: Szansa na prac
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 3 Oct 2006 14:51:53 +0200, Any User <a...@m...com>
    w <eftmfg$gnu$1@news2.ipartners.pl> napisał:

    > Ale tu nie mówimy o jakiejś firmie jako firmie, tylko o prywatnym gościu,
    > również pracowniku innej firmy, który stworzył Sp. z o.o. za całkiem
    > prywatne, uciułane pieniądze.

    I gościu się przewrócił.
    W czym sa lepsze uciułane pieniądze od tych, które wyłożyli
    akcojnariusze, inwestorzy albo banki? Pieniądz to jest pieniądz.

    > A to jest dość zasadnicza różnica...

    I dlatego zrobiłem studia w normalnym okresie, a jak kończyłem, to był
    akurat dołek na rynku.
    Urabianie się po kilkanaście godzin na dobę za cś w okolicach średniej
    krajowej (albo nawet 2 średnich) to jakaś paranoja.

    ja czyli jakub
    Revoke.