PracaGrupypl.praca.dyskusjeSprawdzenie CV › Re: Sprawdzenie CV
    From: Muchomor <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Sprawdzenie CV
    Date: Sun, 28 Jun 2009 18:39:07 +0100

    grom@x wrote:
    > a muchomor siedzi i zawija w sreberka:)
    > nie jest sztuką powiedzieć że źle, sztuką jest to udowodnić :)

    Chlopie co ja ci bede udowadnial? Wez sobie dowolna ksiazke do jezyka
    angielskiego i sobie sprawdz jakiego babola walnales. W Twoim interesie
    jest sie doksztalcic jesli chcesz funkcjonowac w UK.

    > anyway - imho lepiej oczywiście brzmi "2 years in <język> developement",

    to tez nie jest jezyk angielski. raczej angielskawy. Zebys nie szukal po
    ksiazkach - w CV pisze sie "2 year experience programming in ..."

    > ale wątkosprawca raczej chciał pokazać że "miał to na studiach"

    > tia, po pierwsze twoim "power words" jest "mój kolega head hunter". Ale
    > oczywiscie tego nie zauważasz :)

    Owszem, nie zauwazam. Nie widze w tym niczego o "wartosci dodanej".
    > dalej - najwyraźniej twój kolega nie jest angolem.

    Owszem nie jest. Jest Anglikem. Ale dobrze, ze uzyles slowa "angol" - od
    razu wiem do ktorej grupy rodakow Cie zakwalifikowac.

    > No i oczywiście pod warunkiem ze pisząc "city" nie miałeś na myśli
    > Trójmiasta, bo wtedy wnioski mozna by wyciagnąć zupełnie inne.

    Nie. Chcialem Ci delikatnie zasugerowac, ze te twoje "power words" to
    sie moga przydac jak sie starasz o prace typu kierownik magazynu, albo
    pomocnik fryzjera. W swiecie gdzie liczy sie wiedza i doswiadczenie
    czyli ogolnie pojeta fachowosc, a do tego dochodzi odpowiedzialnosc i
    pieniadze nie istnieja zadne "power words". Ktos Ci bajek naopowiadal, a
    Ty je dalej puszczasz. A pisze o tym dlatego, ze z CV, ktore
    ogladalismy wynika, ze jego autor to tzw fachowiec, ktoremu nie
    potrzebne szlaczki w CV.

    pozdrawiam,
    Muchomor