PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jednoRe: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
  • Data: 2005-01-23 19:36:26
    Temat: Re: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl> wrote:

    > No to sie mylisz.

    A jednak twierdze, ze mam racje. Twoje "idealy" sa tak samo realne jak to,
    ze ludzie nie beda krasc, zabijac, gwalcic i tak dalej. Bylo kilku takich,
    co w to wierzylo przed Toba.
    Teraz mozna ich nazwac nawiedzonymi - bo zycie zweryfikowalo ich _proby_
    urealnienia swoich teorii.

    > I to jest kluczowy blad w mysleniu. Czas najwyzszy ja odkryc.

    Odkryc... I jak to wprowadzisz? Ogniem i mieczem? No wez przestan, bo takie
    teorie to juz byly - czym sie skonczyly (ZSRR i inne czerwone kraje) nie
    trzeba chyba przypominac.
    Jakiez to bylo piekne - na papierze...
    I tak samo jest u Ciebie. Teoretyczny model, nad ktorym zupelnie szkoda
    czasu tracic - bo oczywiste jest, ze nie zadziala.
    Nie zadziala, bo nikt nie wymyslil do tej pory, zeby ludzie nie
    kradli/zabijali/oszukiwali.zdradzali itp. Skoro to sie nie udalo, to JAK
    chcialbys solidaryzm "klasy robotniczej" wprowadzic.
    A najwazniejsze pytanie PO CHOLERE! Skoro latwiej jest dac mozliwosc
    szybkiego awansu. To nie - ty bedziesz zla upatrywal w kapitalistach.
    Szkoda gadac.

    Zadbaj o swoje pieniądze!