PracaGrupypl.praca.dyskusjeProśba o wyrażenie opiniiRe: Prośba o wyrażenie opinii
  • Data: 2005-12-26 12:04:06
    Temat: Re: Prośba o wyrażenie opinii
    Od: "Aleksander Galicki" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bańcer <p...@p...pl> napisał(a):

    > Aleksander Galicki napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > To znaczy że oni tam wyżej piszą nieprawdę i to nie są obiekty?

    > No i? To w C# obiekty są tworzone tylko przez 'class'? W opisie 'struct'
    > w C# też jest mowa o tym że tak stworzone typy są obiektami. Dla odmiany
    > masz poniżej deklarację tego samego typu w C++ i tam już jest class użyte.

    Pisales o roznicach w C# i Javie. Pamiec szwankuje?

    Wiec napisze jeszcze raz: to co pokazujesz w C# nazywa sie autoboxing i jest
    (z dokladnoscia do syntax sugar) takie same w Javie. Nie moze zatem sluzyc
    jako przyklad tego ze C# jest "bardziej obiektowy".

    Odnosnie moje nieuprzejmej maniery: szlak mnie trafia gdy widze jak niektore
    osoby z tej grupy zaczynaja sie wymadrzac i dawac rady z zakresu sciezki
    kariery w IT. Wiekszosc tych wskazowek sa niemadre i nie wynikaja z zadnego
    doswiadczenia tylko z checi polkepania sobie w klawiature.

    A.