PracaGrupypl.praca.dyskusjeProśba o wyrażenie opiniiRe: Prośba o wyrażenie opinii
  • Data: 2005-12-26 18:33:53
    Temat: Re: Prośba o wyrażenie opinii
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości
    news:dop8n1$jkv$1@inews.gazeta.pl...

    > Z wiadomych względów będę pisał dosyć niejasno.
    >
    > Kultura organizacyjna firm konsultingowych to najczęściej kultura a raczej
    > kult gwiazdy, czyli osoby lub grupy osób narzucających odgórnie działania
    > całej firmie. Nie ma to nic wspólnego z motywowaniem typu "you are the
    > best". Raczej jest to motywowanie - "na twoje miejsce jest 10 innych". To
    > jest bardzo częsty syndrom. Można by się nawet pokusić o stwierdzenie, że
    > jest to bolączka tej branży - zarządzanie przez kurwa mać, jak mawiał mój
    > znajomy, pracujący w pewnej warszawskiej firmie konsultingowej, której
> [...]

    Religia konsultingowa to nie "you are the best", tylko "nasza firma jest the
    best". Dlatego powinienes byc dumny, ze u nas pracujesz, szczesliwy zostajac
    po godzinach i miec doznania mistyczne oddajac firmie wszystko. Istnieja
    ludzie, ktorzy sa w stanie w te religie uwierzyc i choc ogolnie jestem
    przeciwko wykorzystywaniu, to w pewnych skrajnych przypadkach idiotyzmu
    popieram wykorzystanie takiego idioty na maxa :)

    I.

    --

    www.immona.ownlog.com