PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawo pracy a kwestie rekrutacji › Re: Prawo pracy a kwestie rekrutacji
  • Data: 2005-10-06 07:05:55
    Temat: Re: Prawo pracy a kwestie rekrutacji
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Koziorozec [Thu, 6 Oct 2005 03:10:04 +0200]:

    > A swoim wyborcom on nie będzie dziękował, że go wybierali,
    > bo to oni powinni mu dziękować, że zgodził się na kandydowanie
    > na tak odpowiedzialną funkcję - szczyt bezczelności!

    A wiesz, powiem Ci szczerze, że to jest akurat jeden z dość
    istotnych elementów jego postawy, który sprawia że faceta
    lubię. Włazidupstwa przedwyborczego mam serdecznie dosyć, i
    jeśli kiedyś pojawi się kandydat z rzetelnym programem plus
    właśnie taką postawą, to mur beton na niego zagłosuję.

    Kira