PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawo pracy a kwestie rekrutacji › Re: Prawo pracy a kwestie rekrutacji
  • Data: 2005-10-06 01:10:04
    Temat: Re: Prawo pracy a kwestie rekrutacji
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" napisał w wiadomości

    > Memo (do wszystkich): Możecie mnie zwymyślać od najgorszych,
    > i nie spotka się to z cieniem protestu z mojej strony, gdy jeszcze raz
    > podejmę polemikę z idiotką.

    Cytat z JK-M (z Trójki): [czym się różni kobieta od mężczyzny?]
    "[...] inteligencją [...]" :>>>
    A wg JK-M społeczeństwo jest i tak głupie, bo głosowało
    nie na niego... :>>> A swoim wyborcom on nie będzie dziękował, że go
    wybierali, bo to oni powinni mu dziękować, że zgodził się
    na kandydowanie na tak odpowiedzialną funkcję - szczyt bezczelności!

    A dlaczego już nie masz w sygnaturce, że: "odkąd myślisz... " i takie
    tam ble ble? :>> Przecież jeszcze prezydenta nie wybrało to
    zaciemnione społeczeństwo?

    --
    Koziorozec (należąca do 'głupiego społeczeństwa')