PracaGrupypl.praca.dyskusje[Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy › Re: [Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy
  • Data: 2006-10-02 12:00:36
    Temat: Re: [Prasa] Kierowcy MPK uciekają z Poznania na Wyspy
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User wrote:

    > Ech, chodziło mi po prostu o to, ze wszystko jest ustalane na gębę, a
    > nie, że mam płacone tylko za pierwsze 8 godzin. Oficjalnie pensja jest
    > mała (dla wszystkich), a duża jest premia uznaniowa, która jest ustalana
    > na gębę i w razie czego może być użyta w roli bata.

    Czyli pracujac po godzinach bez ewidencji pracy jak mniemam. Jest to
    niezgodne z prawem. Premia uznaniowa moze byc, a moze jej nie byc. Za
    prace w nadgodzinavh nalezy sie konkretna zaplata a nie premia wedle
    uznania.

    > Odpowiem modelową rozmową, bo tak będzie chyba najkrócej:
    > - Zrób X
    > - Czy muszę?
    > - Nie, nie musisz. Tylko jeśli chcesz tu pracować.

    to co? Jesli wykracza po za moje obowiazki, moge pomoc, ale nie musze.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl