PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Pracownik biurowy bez urządzeń biurowych › Re: Pracownik biurowy bez urządzeń biurowych
  • Data: 2007-09-14 17:08:28
    Temat: Re: Pracownik biurowy bez urządzeń biurowych
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cOOba wrote:
    > Witam,
    >
    > Jako, że moje pytanie postawione w temacie (o ile je wogóle pytaniem
    > można nazwać) wydać się może niejasne więc szybko objaśniam: Choć być
    > może to dziwne, to prawie 10 lat temu skończyłem liceum zawodowe o
    > specjalności pracownik administracyjno-biurowy, a przez cały czas
    > trwania edukacji (5 lat) - zarówno w trakcie zajęć dydaktycznych, jak
    > i praktyk szkolnych [które to, z doświadczenia powiem, są śmiechem na
    > sali, a już napewno wartości w sobie nie mają żadnej - chyba, że ktoś
    > ma popartą dowodami odmienną opinię n/t temat] nie miałem do
> [...]

    Coś się tak przyczepił do urządzeń biurowych. Obsługa ich naprawdę
    nie jest trudna i może Cię każdy z firmy przeszkolić z ich obsługi.
    Ważniejsza imho dla mnie byłaby umiejętność obsługi komputera,
    w tym programów z pakietu MS Office (ale nie wystarczy tylko znać
    ich z nazwy, bo często okazuje się że tylko tak są znane). Druga
    rzecz jaką zauważyłem w ogłoszeniach tego typu, których się nie
    da poznać od razu to znajomość języka (najczęściej angielskiego).
    O te rzeczy głównie bym się martwił, ale to też zależy od stanowiska
    i specjalizacji, która jest z nim związana. Często może Ci się wydawać,
    że znasz Excela, a po pobieżnym spojrzeniu na kolegę analityka możesz
    zmienić zdanie, tak samo z kupą innych rzeczy, których praktycznie
    nie wykorzystywałeś w pracy, gdzie trzeba określonego doświadczenia.