PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Pracownik biurowy bez urządzeń biurowych › Re: Pracownik biurowy bez urządzeń biurowych
  • Data: 2007-09-19 13:15:14
    Temat: Re: Pracownik biurowy bez urządzeń biurowych
    Od: u...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Gdy sie wymaga znajomosci ich obslugi, chodzi zwykle o to, zeby nie byc
    > zupelnie zielonym i nie wyslac faksu np. do gory nogami

    Faks do gory nogami to chyba nic strasznego, ten kto czyta zawsze moze
    odwrcic kartke ;). Chociaz niektorzy "inteligentni" zadzwoniliby
    pewnie po serwis.
    Mnie sie ostatnio czesto zdaza za wkladam do automatycznego podajnika
    ksero kartki nie ta srona (czasami druk ma byc do wierzchu czasami do
    spodu), wiec pewnie z faksami jest to samo.

    Usjwo

    PS. Teraz juz wiem ze ma byc odwrotnie niz w poprzedniej firmie, tylko
    jak staje przed ksero to jakos nie pamietam jak to bylo odwrotnie ;),
    na szczescie nie jestem "pracownikiem biurowym" i ksera uzywam rzadko.