eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Pracownik biurowy bez urządzeń biurowych › Re: Pracownik biurowy bez urządzeń biurowych
  • Data: 2007-09-15 09:30:03
    Temat: Re: Pracownik biurowy bez urządzeń biurowych
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    cOOba wrote:
    > "tukan" <t...@...onet.pl>
    > news:fcef6c$l76$1@news.onet.pl...
    >
    >> Coś się tak przyczepił do urządzeń biurowych. Obsługa ich naprawdę
    >> nie jest trudna i może Cię każdy z firmy przeszkolić z ich obsługi.
    >> [...]

    > [...] że jednak znajomość Excela to nie tylko umiejętność
    > dokonywania obliczeń, tabel, wykresów i innych tego typu 'pierdół'
    > przy pomocy tegoż, a że jest to dużo bardziej złożony i
    > 'możliwościo-dajny' program. Od tamtej pory widząc wzmiankę n/t
    > wymaganej znajomości Offica w ofercie za każdym razem mi się to
    > przypomina.

    Filtrowanie czy wykresy to jeszcze nic. W pracy przy pomocy VBA
    stworzyłem sobie cały system raportujący dla handlowców, pozwala
    mi zaoszczędzić codziennie wiele czasu na coś innego.
    Dlatego piszę o przyczepianiu się do urządzeń biurowych, bo w ich
    przypadku nie trzeba poświęcać zbyt wiele czasu na naukę
    i nieporównywalnie więcej osób zna ich obsługę od bardziej
    specjalizowanych czynności. Mogę Ci powiedzieć, że jeśli będziesz
    spełniał 80% wymagań, a nie znasz obsługi wspomnianych urządzeń
    to każdy Cię przyjmie do pracy, bo wie że ich obsługa to pikuś.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1