eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w charakterze helpdeska??Re: Praca w charakterze helpdeska??
  • Data: 2005-01-31 13:12:40
    Temat: Re: Praca w charakterze helpdeska??
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mon, 31 Jan 2005 12:11:08 +0000 (UTC), na pl.praca.dyskusje, Jolanta Pers
    napisal(a):

    > Pierdu, pierdu, pardon my French. 10 lat się po branży IT poniewierałam, ja,
    > prosty filolog. Branża IT nie kończy się na programistach.

    OK, pytanie zatem kiedy pracuje sie w branzy IT a kiedy nie. Kolezanka
    dziennikarka uwazala ze pracuje w branzy IT bo pisala teksty dla jednego z
    portali - dla mnie byla dziennikarka czy redaktorem ale sam fakt ze
    pracowala dla serwisu internetowego nie czynil z niej jeszcze pracownika
    IT. Bo nie miala pojecia co to jest PHP czy ASP a nawet z HTML'em by sobie
    nie poradzila. Miala prosty interfejs do wprowadzania tego co naskrobala w
    notatniku i tyle.

    Zas pracownik helpdesku nie tylko musi miec przygotowanie merytoryczne i
    doskonale doswiadczenie by szybko wylapac o co uzyszkodnikowi chodzi ale
    dodatkowo musi byc w miare dobrym psychologiem by poradzic sobie ze
    zdenerwowanym lamerem na drugim koncu druta, ktory nawet nie potrafi nazwac
    tego co widzi na ekranie i nie umie zdefiniowac problemu a oczekuje pomocy.
    Znam wielu fachowcow ktorzy w kontakcie z takim uzyszkodnikiem zapewne
    dopusciliby sie rekoczynow :-)

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | |/ / _ _ _ (_)_ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1