eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w charakterze helpdeska?? › Re: Praca w charakterze helpdeska??
  • Data: 2005-01-31 19:02:20
    Temat: Re: Praca w charakterze helpdeska??
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mon, 31 Jan 2005 15:23:30 +0100, na pl.praca.dyskusje, Wojciech Zera
    napisal(a):

    > Oki dobra widze, ze najbardziej jestes wygadany na tej grupie, ale
    > moderatorem, to chyba nie jesteś.

    Nie kumam o co Ci teraz chodzi? Ktos ocenzurowal Twoja wypowiedz? Skasowal
    ja? A komentowac kazdy moze.

    > Ale jesli chodzi o helpdeska, to rozumiem, że chodzi tutaj o biegła
    > znajomość Win2000/NT/XP, biegła znajomośc sieci!

    Kazdy helpdesk ma swoja specyfike - ponadto jest pierwsza linia wsparcia,
    druga linia wsparcia - to taki najczesciej spotykany podzial - inne sa
    wymagania dla pracownika w linii pierwszej (wiedza ogolna ale w jak
    najszerszym zakresie) a inne dla drugiej (fachowcy w wybranej dziedzinie).
    Ponadto helpdesk niekoniecznie rozwiazuje problemy z zakresu sprzetu czy
    oprogramowania komputerowego. Wiec kazde stanowisko bedzie mialo swoja
    specyfike i opis - ktore pracodawca zapewne umieszcza w ogloszeniu.

    > Bo helpdesk nie musi byc w końcu webmasterem?!

    Nie musi ale moze jesli takie sa wymagania na danym stanowisku.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | |/ / _ _ _ (_)_ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1