PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Polsce? › Re: Praca w Polsce?
  • Data: 2002-11-13 10:55:34
    Temat: Re: Praca w Polsce?
    Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Hej,
    >
    > Wiec jak to robia Polacy w Polsce ze mimo wszystkich problemow i okrutnych
    > niesprawiedliwosci nadal daja sobie rade i zostaja, i w dodatku czuja sie w
    > miare dobrze?

    Czemu zostają? Podam Ci to na moim przykładzie. Chciałbym wyjechac z tego
    kraju. Myślę o Australii, głównie dlatego, iż niedawno wyjechał tam mój bliski
    kolega. Jest tylko jeden problem - pieniądze. Przy obecnych dochodach - nie
    najwyższych, ale wielu zarabia duzo mniej, na wyjazd musiałbym zbierać, nie
    wydając ANI GROSZ z pensji, około roku - póltora. NAtomiast uwzględniając to,
    że z czegoś trzeba żyć. No właśnie... I ta kwestia chyba nie tylko mnie w tym
    kraju trzyma

    Pozdrówka
    Jaqbek