PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Polsce?Re: Praca w Polsce?
  • Data: 2002-11-14 13:20:18
    Temat: Re: Praca w Polsce?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie. Też się nad tym zastanawiałem, ale moja uczciwość za bardzo mnie
    > chyba krępuje. czy sądzisz, że mogliby mnie za granicą ścigać, czy poszło by to
    > w koszta banku?

    W Polsce żyje wiele osób (niektóre znasz pewnie z gazet), które nigdzie
    nie uciekały. Warunkiem egzekucji jest istnienie majątku, z którego
    można to uczynić. Gotówkę zawsze można było przepić, dom jest na brata
    lub teściową (to dla ryzykantów), samochód - jak masz dużo pieniędzy nie
    jest niezbędny, zresztą może go nabyć wzmiankowana teściowa. Jest trochę
    kłopotu, bo na wszystko trzeba brać rachunki, żeby dowodzić, że nie
    twoje. Dyskomfort jest pewien, ale żyć się da.

    Pzdr: Dogbert