PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Polsce?Re: Praca w Polsce?
  • Data: 2002-11-13 20:37:19
    Temat: Re: Praca w Polsce?
    Od: d...@t...se szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mówię ci NIE JEDŹ, ale mówię PRZEMYŚL. Co tak naprawdę cię ciągnie do
    > Polski?
    > Czy na pewno znajdziesz tu to, czego szukasz?
    >
    > Andrzej Wilkoszewski

    Wiec, to co mnie ciagnie do polski wedlug mnie: obecnosc kraju, ludzi i
    atmosfery, ogolny nastroj ktory zawsze mi sie wydawal swojski. W dodatku czuje
    sie ze mogl bym miec w Polsce bogate zycie towarzyskie (ktore slyszalem tez
    moze zaszkodzic), czegos co tutaj nie poznalem, i ktore w Szwecji jest o
    drobine za sztywne jak na moja Polska dusze :) Chce byc czescia spoleczenstwa,
    albo po prostu chce byc szczesliwy ale nie wiem jak, i kojarzy mi sie to z
    wspomnieniami z Polski. Ale, to co sie naczytalem ostatnio i slyszalem o Polsce
    robi ze przemyslenie bedzie powazne :) , i dlugie. Na dzisieszy czas jest za
    duzo minusow dotyczacych powrot. Wierze w polepszenie Polskiej ekonomii od
    nastepnego roku 2003. Mam nadzieje ze bedzie lepiej!

    / David