PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuje pracownikow › Re: Poszukuje pracownikow
    From: "Markopik" <m...@t...de>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukuje pracownikow
    Date: Thu, 2 Sep 2004 23:23:50 +0200

    Dlaczego nie tak od razu, tylko jakie? ostre s?owa a aj opisa?em sytuacje
    dok?adnie z mojej firmy z 1000 ludzi w których mam w mojej bazie, wybralem
    30 z tych 15 potwierdzilo dalsz? potrzebe pracy i umówi?o si? na próbki ale
    tylko 4 si? wstawi?o i to nie jest pierwszy raz gdy tak si? dzieje, to mnie
    zastanawia , bo jak piszesz oferuj? Ci prace za informatyka za 980 z? na
    miesiac, ja oferuje pracownikom w tym akurat wypadku jakies 1200 z? na
    miesi?c, i jedyna ?ecz? jk? musz? umieae jest czytanie rys technicznego i
    naniesienie tego na elementy,
    pozdr
    Marcin

    U?ytkownik <r...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
> [...]