PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuje pracownikow › Re: Poszukuje pracownikow
  • Data: 2004-09-02 15:20:51
    Temat: Re: Poszukuje pracownikow
    Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > A gdzie Ty mieszkasz?
    > 300 ofert to dużooooo, gdzie jest taki popyt na informatyków?

    Myślę, że niedużo, weź pod uwage na jaki okres czasu się
    to rozkłada. Podliczyłem że to już ~900 dni, a ofert ~300
    więc średnio co ~3 dni jedna oferta/zgłoszenie.

    Szukam pracy w 3 regionach kraju, 2 Wyborcze z dwóch regionów
    + kilkadziesiąt serwisów oferujących pracę i stron pracodawców

    Moje kwalifikacje nie są powalające więc składam ofertę tylko
    wtedy jeśli spełniam 75-80% kryteriów. Jeśli w ofercie zawarty jest
    warunek konieczny, który wyklucza mnie jako kandydata - nie wysyłam.

    Zaledwie godzinę temu zadzwonił do mnie jeden z pracodawców i pomimo
    wyraźnego zaznaczenia w liście motywacyjnym minimalnego wynagrodzenia
    zaoferował 980 zł netto. Jeśli według niego tyle jestem wart
    to zastanawiam się jak przez 6 lat pracowałem za znacznie większe
    pieniądze. I żeby nie było wątpliwości, w tej chwili moje oczkiwania
    są znacznie niższe niż moja ostatnia pensja, jednak wyższe niż 980 zł
    (pomijam drobny fakt że musiałbym przeprowadzić sie do innego miasta)

    pozdrawiam
    root