PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukiwanie pracy › Re: Poszukiwanie pracy
  • Data: 2002-10-07 11:15:18
    Temat: Re: Poszukiwanie pracy
    Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    >
    > Mam pytanie do grupowiczow.
    >
    > Jako, ze poszukuje pracy (juz od dawna), intryguje mnie ten temat.
    >
    > Czy ktos z was dostal ostatnio prace z ogloszenia?
    > Mam tu na mysli:
    > - jest ogloszenie,
    > - wysylam CV i LM,
    > - ide na rozmowy kwalifikacyjne,
    > - dostaje prace.
    >
    > Czy ktos taki moze sie pochwalic takim osiagnieciem?
    > Dlaczego osiagnieciem? Mam juz kilka przykladow (chetni na prv).
    > Wedlug mnie, na otrzymanie pracy bez kogos w firmie sa zerowe szanse.
> [...]
    Ja również bardzo długo szukam. Wysłałam dziesiątki odpowiedzi na ogloszenia.
    Odpowiedzi od Firm dotyczyły przacy w charakterze przedstawiciela handl. a ta
    praca mnie nie interesuje.
    Nie mogę zarazić cię optymizmem gdyż sama nie wierzę w tą formę rekrutacji.
    Wierzę jednak, że coś kiedyś musi się zmienić i nie będę już głupieć w 4
    ścianach.
    Pozdrawiam Edyta.