PracaGrupypl.praca.dyskusjePomocy !! › Re: Pomocy !!
  • Data: 2007-01-25 07:00:24
    Temat: Re: Pomocy !!
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >[ciap]
    >
    > No dobra, pobawiliśmy się. A teraz się przyznawać: kto
    > wymyślił sobie AnyUsera - i gdzie będzie można obejrzeć
    > wyniki eksperymentu? :P

    gdyby nie ten usmiech n koncu, to bym pomyslal ze pytanie zadajesz na powaznie
    wiem, ze na swiecie zdarzaja sie rzeczy które nie sniły sie nawet filozofom, ale
    akurat kolega any wydaje sie byc osobą rzeczywistą budującą swój wybujały świat
    niczym inny kolega, który tu (juz dość dawno) próbował sprzedac idee zamkniętego
    obiegu pieniądza i wytworzonych dóbr (pamiętacie te wyliczenia?). i czasami sie
    zastanawiam, czy przypadkiem kolega any nie jest tą samą osobą co klus, bodaje z
    czterema czwórkammi w nicku

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*