PracaGrupypl.praca.dyskusjePolskie kadry IT a jakość produktówRe: Polskie kadry IT a jakość produktów
    From: IP <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Polskie kadry IT a jakość produktów
    Date: Thu, 09 Nov 2006 13:04:42 +0100

    Przemek napisał(a):
    > Jednak gdy popatrzymy na produkty z firm naszych i zachodnich to widać coś
    > zupełnie innego. Znów z nielicznymi wyjątkami, zachodnie firmy, pomimo dużo
    > niższych kompetencji swoich pracowników, dostarczają produkty wysokiej
    > jakości, niezawodne, działające, zaś polskim firmom trudno wprowadzić na rynek
    > coś co naprawdę działa i ma szansę osiągnąć jakość produkcyjną. Dlatego
    > polskie firmy tak naprawdę najlepiej sprawdzają się jako centra outsourcingowe.
    > Dlaczego tak jest? Gdzie leży problem? W kadrze kierowniczej? Metodach
> [...]

    A moze odpowiedz jest prosta.

    Pracownicy Polskie branzy IT sa gorsi w tym co robia od ich kolegow z
    zachodu.

    Taka typowa dla Polaka pycha. "Jestem super tylko inni mi przeszkadzaja
    w wykazaniu sie", "jestem zdolny tylko mi sie niechce ale jak by mi sie
    chcialo to ..."

    Przemek pisze, ze spotyka 'na zachodzie' zdolnych Polakow. Pewnie, to ci
    najzdolniejsi najczesciej wyjedzaja, bo tam maja okazje pracowac z
    rownie zdolnymi i pracowitymi jak oni. Z mojego rodzinnego miasta
    (60tys) wyjechalo co najmniej 2 programistow do pracy w USA, w dolinie
    krzemowej.

    Troche skromnosci.