PracaGrupypl.praca.dyskusjePodwyzka - podpowiedzcie cos › Re: Podwyzka - podpowiedzcie cos
  • Data: 2005-11-09 11:33:03
    Temat: Re: Podwyzka - podpowiedzcie cos
    Od: "Tytus" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak mozna zalatwic sobie podwyzke nie proszac o nia. Pracuje w pewnej
    > firmie, prezes wychwala mnie w niebiosa, ma dobre zdanie ale sam podwyzki
    > nie zaproponuje. Takie juz sa zasady.

    Dokładnie. Szef rzadko kiedy sam zaproponuje Cię podwyżkę. To jest normalne
    :)

    >Ja z kolei nie jestem typem ktory
    > zwykl o cos prosic. Licze ze skoro ktos docenia moje umiejetnosci to
    doceni
    > je takze finansowo.

    No, niestety tak ładnie to nie ma. Ja przez jakieś 3 miechy siedziałem w
    firmie po godzinach żeby ukończyć projekt jak najszybciej. Naprawdę się
    starałem, szef to widział ale słowa nie powiedział (a ja podobnie jakt Ty
    też należę do ludzi, którym łatwo nie przychodzi "proszenie"). Dopiero jego
    asystentka zaczęła namawiać mnie, zebym pogadał z nim o podwyżce. Rozmowa
    trwała 3 sekundy. Szef się nawet nie zastanawiał :-)
    Za drugim razem było mi już łatwiej ;-)

    Tytus