PracaGrupypl.praca.dyskusjeOto normalny pracodawca.... › Re: Oto normalny pracodawca....
  • Data: 2003-04-30 12:41:51
    Temat: Re: Oto normalny pracodawca....
    Od: "Rafał" <k...@g...ox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego dnia, a bylo to w Tue, 29 Apr 2003 23:18:58 +0200, pewna osoba (motto)
    napisała:

    > Ja nie twierdzę, że oni nie mieli kwalifikacji ale jedyne co umieli o
    > sobie powiedzieć to, to że mają wyższe. Rozbawiło mnie to jak jedne
    > drugiemu starał się zaimponować i podnieść przynajmniej w swoich
    > oczach swoją wartość. Używali pozornie fachowego słownictwa, ale
    > kiedy ich się posłuchało dłużej człowiek dochodził do wniosku że
    > nie wiedzą o czym mówią. Ja też żadnym super specem nie jestem, ale
    > w przeciwieństwie do nich, ja mam tego świadomość i otwarcie się do
    > tego przyznaje, jak czego nie wiem to nie wiem, nie sposób wiedzieć
> [...]

    Widocznie trafiłeś na genialnych teoretyków, którzy wszystko wiedzą
    lepiej.
    Tacy są najgorsi. Nie umieją się przyznać do błędów, a jak im się coś
    trafi trudniejszego, to idą na łatwiznę. Między innymi dlatego, mam na
    servie FreeBSD, a nie Linuksa. Ten drugi nie miał wkompilowanych w jądro
    ACLi... :>>>

    Pozdrawiam
    Rafał
    --
    Przy odpowiadaniu na moje posty do mnie, usuń .ox