PracaGrupypl.praca.dyskusjeOto normalny pracodawca.... › Re: Oto normalny pracodawca....
  • Data: 2003-04-30 12:35:05
    Temat: Re: Oto normalny pracodawca....
    Od: "Rafał" <k...@g...ox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego dnia, a bylo to w Wed, 30 Apr 2003 01:34:56 +0200, pewna osoba (motto)
    napisała:

    > No taka ewentualność też istnieje... :)

    Rozglądaj się na wszelki wypadeczek (tylko ostrożnie!), czy czasem kogoś
    nie suzkają na Twoje miejsce. Wbrew pozorom, są firmy i różne takie
    pajace... :(

    > Zacznę znów szukać pracy... :P

    No właśnie... Co Ty tu robisz na tej grupie? Czytamy?! Piszemy?! Wypad do
    roboty, bo jeszcze ją stracisz !!!
    Oczywiście ;)
    I powodzenia z zadankami. :)

    Pozdrawiam
    Rafał :)
    --
    Przy odpowiadaniu na moje posty do mnie, usuń .ox