PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oto normalny pracodawca....

  • 1. Data: 2003-04-29 19:07:24
    Temat: Oto normalny pracodawca....
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Poszukiwany był informatyk, złożyłem dokumenty i zostałem zaproszony na
    rozmowę wstępną... Już następnego dnia po tej rozmowie szef poprosił mnie
    ponownie i przedstawił listę zadań do wykonania, lista składała się z 136
    punktów. Poprosił o wybranie sobie 8 zadań. Mam czas na wykonanie tychże
    wybranych miesiąc licząc od 5 maja (tego dnia o godzinie 9:00 rano zostanie
    podpisana umowa-zlecenie). Jak wykonam to te 8 wybranych w terminie to
    pracuje dalej już na umowę na czas nieokreślony (tu uśmiechnął się i
    powiedział, ze wszystko to co jest na liście trzeba będzie zrobić). O prace
    to starało się kilku innych z papierami z UW i kilku innych "renomowanych
    uczelni". Oni właśnie uświadamiali mnie pierwszego dnia, iz włąsciwie to
    mogę iśc do domu bo w konkurencji znimi nie mam szans. Interesujące.

    motto
    icq: 238159966

    --
    motto
    icq: 238159966

  • 2. Data: 2003-04-29 19:22:54
    Temat: Re: Oto normalny pracodawca....
    Od: Nuno <n...@p...com>

    On Tue, 29 Apr 2003 21:07:24 +0200, in pl.praca.dyskusje you wrote:

    > to starało się kilku innych z papierami z UW i kilku innych "renomowanych
    > uczelni". Oni właśnie uświadamiali mnie pierwszego dnia, iz włąsciwie to
    > mogę iśc do domu bo w konkurencji znimi nie mam szans. Interesujące.

    Ja bym na takich lał ciepłym moczem. ;-)
    Teraz ukończenie tzw. "renomowanej" uczelni nie gwarantuje niczego, i
    dobrze. Powinny liczyć się wyłączenie umiejętności.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-04-29 20:08:47
    Od: Paweł Suwiński <d...@w...pl>

    Dnia wto, 29 kwi 2003 tako rzecze motto:

> [...]
    > punktów. Poprosił o wybranie sobie 8 zadań. Mam czas na wykonanie tychże

    Tak z ciekawości... czy możesz podać przykład jednego z tych zadań?

    --
    Uzdrawiam
    Paweł Suwiński

  • 4. Data: 2003-04-29 20:25:24
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    Na pl.praca.oferowana pojawil sie jakis swoj czlowiek:

  • 5. Data: 2003-04-29 20:48:24
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Asia Kubiak" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Na pl.praca.oferowana pojawil sie jakis swoj czlowiek:
    [ciach]
    Też to czytałem, czyżby powoli życie w Polsce wracało do normy?? Czy te
    wyjątki to tylko potwierdzenie reguły, że niestety Poslcy pracodawcy (to
    uogólnienie i to dość duże- z góry przyznaję) są trochę ograniczeni??

    motto
    icq: 238159966

  • 6. Data: 2003-04-29 21:18:58
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Nuno" <n...@p...com> napisał w wiadomości
    > Ja bym na takich lał ciepłym moczem. ;-)
    > Teraz ukończenie tzw. "renomowanej" uczelni nie gwarantuje niczego, i
    > dobrze. Powinny liczyć się wyłączenie umiejętności.
    Ja nie twierdzę, że oni nie mieli kwalifikacji ale jedyne co umieli o sobie
    powiedzieć to, to że mają wyższe. Rozbawiło mnie to jak jedne drugiemu
    starał się zaimponować i podnieść przynajmniej w swoich oczach swoją
    wartość. Używali pozornie fachowego słownictwa, ale kiedy ich się posłuchało
    dłużej człowiek dochodził do wniosku że nie wiedzą o czym mówią. Ja też
    żadnym super specem nie jestem, ale w przeciwieństwie do nich, ja mam tego
    świadomość i otwarcie się do tego przyznaje, jak czego nie wiem to nie wiem,
    nie sposób wiedzieć wszystko, a Ci "eksperci" byli przekonani, iż są
    geniuszami w każdej dziedzinie (według mnie wierzyli w to bardzo). Znam
    wielu ludzi po informatyce na wyższym poziomie, ludzi którzy mają wiedze,
    wieloletnie doświadczenie i oni nie patrzą na ludzi tak, jak obecni
    (niektórzy) absolwenci takiego UW na przykład.

    motto
    icq: 238159966

  • 7. Data: 2003-04-29 21:23:30
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł Suwiński" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tak z ciekawości... czy możesz podać przykład jednego z tych zadań?

    plose baldzo :) to co pamiętam...

    1. Uporządkowanie wszystkich (14) komputerów z zainstalowanymi win98 (ponoć
    SE)...
    2. Połączenie w sieć (okablowanie i konfiguracja) komputerów z win98 do
    serwera na nowelku i przygotowanie całości do zainstalowania przez jakiś
    speców "symfonii" i kilku innych programów (w sumie mógłbym to zrobić sam,
    ale co mi szkodzi, przyjdą i zainstalują)...
    3. Wyczyszczenie, spisanie i ewentualnie naprawienie sprzętu komputerowego w
    firmie...
    4. Stworzenie strony internetowej z ofertą firmy.
    5. Wdrożenie elektronicznego systemu przelewów (to mnie zastanawiało, bo o
    ile się orientuję to spece z banku wszystko robią i nikomu nie pozwolą przy
    tym grzebać), tu pewnie jak się domyślam w grę wchodzi "przeszkolenie" pań z
    księgowości, choć mogę się mylić.
    6. Przygotowanie projektu stopniowej modernizacji sprzętu (tak żeby nie było
    dużego jednorazowego wydatku)

    To tak od ręki pamiętam, nie chce mi się myśleć bo właśnie kończę któreś z
    rzędu pifffko (jak łatwo się domyśleć opijam sukces).

    motto
    icq: 238159966

  • 8. Data: 2003-04-29 21:28:56
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 29 kwi 2003, Nuno <n...@p...com> zapodal(a):

    > Teraz ukończenie tzw. "renomowanej" uczelni nie gwarantuje niczego, i
    > dobrze. Powinny liczyć się wyłączenie umiejętności.

    Masz racje. Jedna z tych umiejetnosci jest zdolnosc uczenia sie, ktora
    jest zaleta ludzi po studiach (niewazne czy renomowanych i tak to jakies
    20% magistrow i pewnie jakies 10% nie-magistrow:). Zalezy do czego
    czlowiek jest potrzebny. Studia sa dodatkowym atutem, ale nie wartoscia
    sama w sobie.

    Pozdr.

    --
    Lukasz "Shrek" Skorupka.

  • 9. Data: 2003-04-29 21:53:44
    Od: Nuno <n...@p...com>

    On Tue, 29 Apr 2003 23:23:30 +0200, in pl.praca.dyskusje you wrote:

    > Użytkownik "Paweł Suwiński" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To tak od ręki pamiętam, nie chce mi się myśleć bo właśnie kończę któreś z
    > rzędu pifffko (jak łatwo się domyśleć opijam sukces).

    No to gratulcaje :-)

  • 10. Data: 2003-04-29 21:56:21
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    > No to gratulcaje :-)
    A nie dziękuję. Podziękuję jak za miesiąc mi przedłużą umowę. :)

    motto
    icq: 238159966