PracaGrupypl.praca.dyskusjeOto normalny pracodawca.... › Re: Oto normalny pracodawca....
  • Data: 2003-04-30 13:05:38
    Temat: Re: Oto normalny pracodawca....
    Od: "Lukas" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wracam do pytania z poczatku mojego wywodu : czy masz stuprocentowo
    skuteczny
    > sposob na odsianie ziarna od plew ? Eee, chyba nie.

    Własnie nie mam takiego sposobu 100% , ale w wielu przypadkach kieruje sie
    intuicja

    Czesto spotykałem sie z wrecz niewiarygodnymi cv-kami to wystarczył jeden
    telfon
    w mijesce z cv. i sprawa sie wyjasniała - szkoda tylko ze na szkode
    pracownika

    Kłamia, kłamią , kłamia

    Miałem kolesia , na rozmowie co podawał sie za inzyniera informatyki
    a po pytaniu gdzie skonczył studia nie mógł wymienic nazwy szkoły:)
    absurd!!

    Wyobraz sobie , ze kiedys znalazłem podanie kolesia , który twierdził ze
    pracował w mojej prywtnej firmie( kiedys posiadałem wymieniona w CV)