PracaGrupypl.praca.dyskusjeOto normalny pracodawca....Re: Oto normalny pracodawca....
  • Data: 2003-04-30 21:28:49
    Temat: Re: Oto normalny pracodawca....
    Od: Paweł Suwiński <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia śro, 30 kwi 2003 tako rzecze Rafał:

    >(...) Nie umieją się przyznać do błędów, a jak im się coś
    > trafi trudniejszego, to idą na łatwiznę. Między innymi dlatego, mam na
    > servie FreeBSD, a nie Linuksa. Ten drugi nie miał wkompilowanych w jądro
    > ACLi... :>>>

    Nie wiem co to ACLe i czy jądro linuksowe to obsługuje (chociaż wątpię
    aby nie obsługiwał), ale wcześniej piszesz o chodzeniu na łatwiznę
    itp., a z Twojego posta wynika, że wybrałeś BSD tylko dlatego,
    że w linuksie nikt Ci tego nie podał na tacy. To się nazywa albo
    *hipokryzja* albo niezbyt fortunnie sformułowana wypowiedź.

    --
    Uzdrawiam
    Paweł Suwiński