PracaGrupypl.praca.dyskusjeOpinie o firmie RINFRe: Opinie o firmie RINF
  • Data: 2006-03-09 21:51:21
    Temat: Re: Opinie o firmie RINF
    Od: "Jaś Wernicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel <s...@p...pl> napisał(a):

    > Zna ktoś firme ? Moze jakieś doświadczenia przy rekrutacji ??

    Wysłałem kiedyś do nich swoje CV i poproszono mnie na rozmowę. Odbyłem jakąś
    głupią rozmowę i napisałem jakies idiotyczne testy. Dowiedziałem się, że moje
    dane zostaną przesłane do Siemensa na stanowisko projektanta, czy cos takiego,
    mam w sumie duże doswiadczenie i niezłe umiejętności. Odpowiedź miałem
    otrzymać w ciagu 3, 4 tygodni. Nieśmialo zadzwoniłem po półtorej miesiąca i
    otrzymałem mejlem odpowiedź w stylu "informujemy, ze na dzień dzisiejszy nie
    mamy dla Pana ..., ale niezwłocznie się skontaktujemy ...". Najgłupsze jest
    to, że w sumie nie wiem, czy odrzucono mnie w Siemensie, więc nie ma sensu
    żebym tam uderzał drugi raz samodzielnie, czy tez nie, w sumie nic nie wiem.
    Na szczęście w tej chwili malo mnie to interesuje. Jednak w pierwszej chwili
    miałem szczera ochote udac się do tego budynku przy Placu Bankowym i temu
    bucowi, z którym rozmawiałem przyłożyć po buzi, aby mu zniknął ten glupawy i
    przymilny uśmieszek, który miał cały czas w czasie rozmowy. Zawsze mam podobne
    chęci i uczucia względem wszystkich ludzi i firm, którzy smaruję w necie
    jakieś pełne samozachwytu teksty a potem zamiast coś sensownie załatwić, mącą,
    kręcą i dezinformują. Gdy widze na portalach netowych napis RINF, to nachodza
    mnie mordercze skłonności.