PracaGrupypl.praca.dyskusjeOpinie o firmie RINF › Re: Opinie o firmie RINF
  • Data: 2006-03-13 15:27:08
    Temat: Re: Opinie o firmie RINF
    Od: "Jaś Wernicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ronsko <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > polecam z doświadczenia inwenta.pl

    Zaciekawiło mnie ogłoszenie na tym portalu:

    Dla naszego Klienta - firmy Microsoft Polska poszukujemy pracowników do
    nowotworzonego, pierwszego w Polsce Centrum Inżynierii Oprogramowania
    Microsoft na stanowisko:

    Programista .NET

    O ile wiem, to MS zawsze samemu szuka pracowników, więc nie rozumiem po co
    miałbym wysyłać CV do inwenta.pl. Poza tym, to nie rozumiem, po co MS
    "programista .NET", przeciez MS raczej się nie zajmuje klepaniem programów w .NET