PracaGrupypl.praca.dyskusjeOpinie o firmie RINFRe: Opinie o firmie RINF
  • Data: 2006-03-09 22:18:37
    Temat: Re: Opinie o firmie RINF
    Od: "Jaś Wernicki" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Swietne są opinie w portalu pracownicy.com, musze przyznać, że faceci się
    znają na rzeczy, po prostu popłakałem się jak bóbr gdy to czytałem.

    Żebyś nie musiał szukać, to cytuję:

    Opinia o firmie: Młoda i prężna organizacja w której nie można się nudzić.
    Doborowe towarzystwo w i po pracy. Ambitne projekty to codzienność RINF-u.
    Polityka kadrowa dla ludzi a nie przeciwko nim. Polecam!!!!

    Opinia o firmie: Nic dodać nic ująć spolidność wspierana kreatywnością i
    profesjonalizmem.

    Opinia o firmie: Czasem nie moge uwierzyć, że istnieje taki pracodawca, jak
    Rinf. Jest tutaj bardzo dobra atmosfera pracy i polityka zarządzania,
    możliwości rozwoju, nastawinie na pracownika, szkolenia, swoboda działania,
    polityka prorodzinna..

    Opinia o firmie: Bardzo dobre, odważne lecz przemyślane decyzje kierownictwa.
    Duża swoboda dla pracowników w kwestii przedstawiania i wcielanie swoich
    pomysłów na pracę. Możliwść rozwijania swoich zainteresowań. Praca stabilna.
    Nie ma problemów z koniecznymi urlopami (nawet z powrotem do pracy po urlopie
    macierzyńskim - polityka prorodzinna)

    Opinia o firmie: Jest coraz więcej przepadków przedsiebiorców, także z polskim
    kapitałem, którzy potrafią i posiadaja wiedzę.. Którzy doskonale sobie zdają
    sprawę, że kapitałem danej firmy są właśnie ludzie.. Którzy są doceniani,
    szkoleni, motywowani. Ja właśnie pracuję w takiej firmie. Taką organizacją
    jest właśnie RINF.