PracaGrupypl.praca.dyskusjeOpinie o firmie RINFRe: Opinie o firmie RINF
  • Data: 2006-03-10 20:49:31
    Temat: Re: Opinie o firmie RINF
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:duptdp$4hb$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Zna ktoś firme ? Moze jakieś doświadczenia przy rekrutacji ??

    Chciałbym coś dobrego napisać o tej firmie, ale nie mogę.
    Fatygowałem się z Częstochowy do Wrocławia ok. 180 km
    w jedną stronę na rozmowę do nich - poświęcony jeden dzień
    (wtedy jeszcze nie mieli tylu oddziałów co teraz). Wcześniej
    byłem na spotkaniu na uczelni, pisałem test i po miesiącu
    dzwoniła do mnie miła pani, zapraszając na rozmowę.
    Pisałem test, pogadałem sobie, mieli dać odpowiedź na
    tak albo nie w ciągu tygodnia, do dzisiaj nie dali (od lutego
    2005). Na szczęście znalazłem inną pracę i się tym nie przejmuje.
    Burdel mają w papierach, istotnie, bo nie jestem pierwszą osobą,
    której nie odpowiadają albo zgłaszają się żeby ponownie napisać
    test, nie udzielając jednocześnie odpowiedzi co do pierwszej
    rozmowy.