PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgraniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ?Re: Ograniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ?
  • Data: 2007-06-14 09:42:27
    Temat: Re: Ograniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ?
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2007-06-14 11:29 [Krzysztof Stachlewski] napisał(a):

    > Gdzie napisałem, że chcę przywilejów jakichś?

    Przepraszam, być może ktoś inny. Nie ma czasu szukać ale ztcp to taki
    wątek się tu przewinął.

    > Twój sposób rozumowania ma cały czas tę samą wadę:
    > uważasz za jedyny możliwy cykl zlecenie->usługa->faktura
    > i znikasz tym sporą część normalnego rynku.

    Nie znikam. Po prostu uważam, że pieniędzy nie powinno się dostawać w
    prezencie. Przykładowa gotowość serwisowa jest już sama w sobie
    świadczoną usługą i choć fizycznie nie robisz nic możesz za to brać
    pieniądze. Jednak jadąc na urlop czy chorując nie masz prawa do żadnego
    wynagrodzenia bo żadnej usługi nie świadczysz. Warunki działania na
    rynku powinny być równe dla wszystkich podmiotów gospodarczych. Jeśli
    pozwolisz by jeden dostawał pieniądze za nic to automatycznie obniżasz
    szanse na konkurowanie innym przedsiębiorcom, którzy walczą zgodnie z
    regułami rynku.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::