PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgraniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ? › Re: Ograniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ?
  • Data: 2007-06-14 11:10:21
    Temat: Re: Ograniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f4r6vh$cbf$1@node1.news.atman.pl Krzysztof Stachlewski
    <s...@f...pl> pisze:

    > Co jest obiektywnym faktem?
    Nie chce mi się 5 razy powtarzać tylko dlatego, że ktoś nie daje rady
    zrozumieć.

    > A ty masz problem z odpuszczeniem uznawania kodeksu pracy
    > za nienaruszalną świętość, mam wrażenie.
    Kodeks pracy jest ustawą obowiązującą w tym kraju i jeśli w nim żyjesz, to
    masz go przestrzegać. Tak samo jak innych ustaw, rozporządzeń itd. Jak ci
    się nie podoba to podejmij przewidziane prawem działania aby prawo zmienić,
    a jeśli jesteś na to za krótki to możesz poddać się pod system prawny
    obowiązujący w jakimś innym kraju.

    > Nie są tworzone instrumenty, jak je nazywasz, tylko kolejne
    > obostrzenia, powodujące, że coraz więcej działalności
    > podpada pod KP.
    Podaj przykład konkretnego przepisu stanowiącego o czymś takim, oraz kiedy
    został wprowadzony. Tylko bez lania wody, opinii własnych i takich tam - akt
    prawny, sygnatura.

    > Chcę zobaczyć tego zmuszanego pracownika.
    To otwórz oczy, patrz i rozum.

    > Jak się go zmusza? Groźbą karalną? :->
    Dziecko jesteś?
    Wypowiedzenie + propozycja: "Niech pan założy działalność gospodarczą to
    pomyślimy o współpracy".
    Albo: "Co pan woli porozumienie stron i współpraca na zasadzie dwóch
    podmiotów gospodarczych czy wypowiedzenie?".

    --
    Jotte