PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgraniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ? › Re: Ograniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ?
  • Data: 2007-06-14 12:05:39
    Temat: Re: Ograniczenia w samozatrudnieniu - jakie akty prawne ?
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No pewnie. Lepiej niech po prostu da wypowiedzenie i zwinie interes,
    > albo przeniesie się do większego miasta.
    > Przecież to lepsze. Przynajmniej pracownik nie będzie "wyzyskiwany". :->

    ja tu taj dodam jeszcze od siebie, że należy podkreślić że zmiany w tej
    ustawie uderzają przede wszystkim w mikroprzedsiębiorców a nie w ich
    zleceniodawców.
    Wszelkie konsekwencje z tytułu stwierdzenia że źródłem przychodu
    mikroprzedsiębiorcy nie jest DG ponosi własnie mikroprzedsiębiorca.
    Zleceniodawcy to nie dotyka.
    --
    Jackare