PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenia w prasie › Re: Ogłoszenia w prasie- wyszlo dluuugie
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ogłoszenia w prasie- wyszlo dluuugie
    Date: Thu, 4 Aug 2005 19:09:58 +0200

    Użytkownik "Michał" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:dct38m$clh$1@news.onet.pl...

    > Nie wiem co to znaczy "udzielać się temacie", ale mam przeczucie, że nie
    > jestem typem człowieka udziela się "nie w temacie". Może to ta moja wada,
    > która mi przysparza trudności w znalezieniu pracy ;).

    Mi udzielanie sie wyszlo spontanicznie. Jak bylam w ogolniaku, to jeszcze
    nie nikt nie pisal w prasie tych wszystkich porad o wolontariatach,
    udzielaniu sie i praktykach. Po prostu szukalam rozrywek w innym sensie niz
    impreza. Opisywanie szczegolow tego, co mnie interesowalo, gdzie w zwiazku z
    tym szlam, co tam robilam i co z tego wyniklo byloby zapewne przydlugie i
    nudne, ale wesole jest to, ze nic z tych rzeczy nie robilam z zamiarem
    komercyjnym. Bylam totalnie naiwnym idealista chcacym cos z siebie dawac na
    rzecz rzeczy, ktore uwazam/uwazalam za sensowne. Do tego nie byly one
    zwiazane z pozniejszym kierunkiem wyksztalcenia. A znajomosci mi pomogly
    tylko w postaci referencji przedstawionych podczas normalnego toku
    rekrutacji - nie w postaci lazenia po znajomosciach i proszenia, zeby mi cos
    znalezli.
    Wynika z tego, ze nie chodzi o udzielanie sie w temacie, ale o to, ze masz
    pasje jakiegokolwiek rodzaju, chocby nie zwiazanego z tematem i w zwiazku z
    tym robisz cos razem z innymi ludzmi i to wychodzi - chocby to bylo na mala
    skale. Taka cecha aktywnosci i wylazenia do ludzi i chec powodowania, zeby
    cos sie dzialo.

    > Niestety to nie jest praca z jakiej można opłacić studia. Pochwalić się
    > tym też za bardzo nie ma sensu na rozmowie o pracę.

    Po studiach nie. Ale podczas studiow juz tak. Nawet na tym 2-3 roku, gdy sie
    gdzies zglaszasz, to mozesz przedstawic, co robiles do tej pory i rzeczy,
    ktore sa rzeczywiscie do ominiecia w CV postudyjnej na tym etapie moga
    zadecydowac o tym, ze masz potem co wpisac do CV postudyjnej.

    I.