PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ? › Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić uwagę ?
    From: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odpowiedzialnoość materialna za sprzęt komputerowy- na co zwrócić
    uwagę ?
    Date: Tue, 29 Sep 2009 21:20:47 +0200

    Dnia 9/29/2009 8:36 PM, Marek M. wrote:

    > :) 12.5 tys.

    A widzisz, to zmienia postać rzeczy, odrobinę.
    Zastanów się:
    - jakie jest ryzyko, że coś zginie (w małych miasteczkach ludzie się
    znają i raczej trudno się spodziewać, że monitor zniknie z firmy i
    pojawi się w czyimś domu, skoro sąsiedzi zaglądają do tego domu trzy
    razy dziennie) i znają wszystkie plotki.
    - czy w razie wystąpienia takiego zdarzenia (nie z Twojej winy) szef
    będzie chciał rzeczywiście obciążyć Cię stratą, czy raczej machnie ręką
    i umorzy, bo rozsądny jest i zrozumie, że nie miałeś na to żadnego wpływu.

    Bo jeśli księgowa rzeczywiście wyobraziła sobie, że musi kogoś imiennie
    taką odpowiedzialnością obciążyć, to nieważne, czy ma rację czy nie,
    żądanie podstawy prawnej może jedynie ją wkurzyć i spodować, że firma
    poszuka sobie innego frajera na Twoje stanowisko, który podpisze bez
    zastanawiania się.

    Oczywiście, z drugiej strony, jeśli w miasteczku nie ma nikogo innego na
    Twoje miejsce, to po prostu powiedz, że nie podpiszesz, bo nie. Ale nie
    baw się w spory z księgową o podstawy prawne, bo to lepsza wiedza
    tajemna i voodoo, słowa mają po pięć znaczeń i dwadzieścia
    interpretacji. Po prostu powiedz, że ksiądz/rabin/żona Ci zabroniła
    podpisywać, albo że przyśniło Ci się, że to spowoduje nieszczęście. To
    kończy wszelką dyskusję i poszukają kogoś innego. kto podpisze.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "- Proszę pokazać język. Proszę powiedzieć trzydzieści trzy. Oddychać.