PracaGrupypl.praca.dyskusjeTroszkę o CV i LM › Re: [OT] Troszkę o CV i LM
    From: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [OT] Troszkę o CV i LM
    Date: Thu, 4 Dec 2003 16:48:51 -0000
    Sender: j...@p...onet.pl@212.122.214.1
    <bqlud5$mm8$1@inews.gazeta.pl> <bqm11h$j32$2@news.onet.pl>
    <bqmv94$8g7$1@korweta.task.gda.pl>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bqmv94$8g7$1@korweta.task.gda.pl...
    > [.....]

    > Promocja łacząca telefon z kartą służyć ma zablokowaniu handlu
    > telefonami z promocji, co z kolei ma spowodować, by ten kto chce mieć
    > nowy telefon został abonentem lub, jeżeli nim jest podpisał cyrograf na
    > kolejny okres. Proste, jasne i nieskomplikowane.
    > Brak blokady oparty na IMEI to nie żaden spisek, lecz czysty pragmatyzm.
    > Ktos, komu ukradziono telefon musi kupic nowy, ten ukradziony zwykle
    > jest uzywany przez nową osobę - więc nowego klienta. Założenie, że
    > wszystkie ukradzione telefony wracają do okradzionych /nie do tych
> [...]

    Założenie, że okradzeni z telefonów napędzają sprzedaż też jest błedne. Ile
    może być okradzionych osób?1%?1% czy nawet 5% nie napędza sprzedaży.
    Sprzedaż napędzana jest przez nowocześniejsze, bardziej gadżeciarskie
    telefony a nie przez złodziei.Telefonów przenośnych sprzedaje się
    dziesiątki, jeśli nie setki milionów rocznie. Do tego dochodzi rynek
    niekradzionych, używanych telefonów.
    Przykro mi. Mylicie się. Zresztą żyjemy w wolnym kraju. Można wierzyć w
    Kwaśniewską, można wierzyć w spisek producentów
    samochodów/elektroniki/telefonów.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki