eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjejak myślicieRe:[OT] Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [bylo: Re: jak myślicie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Pawel Sklarow <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re:[OT] Jak czesto informatycy zapadaja na schizofrenie? [bylo: Re: jak
    myślicie]
    Date: Sat, 22 Oct 2005 12:05:46 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <djd2t0$9lk$1@news.onet.pl>
    References: <dj7j0g$2b$1@inews.gazeta.pl>
    <13757$43576920$53f487c2$10881@nfa1.news-service.com>
    <dj8c7f$bqr$1@inews.gazeta.pl> <dj8d8c$ggn$1@inews.gazeta.pl>
    <djaavn$67t$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010030060.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1129975520 9908 84.10.30.60 (22 Oct 2005 10:05:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 22 Oct 2005 10:05:20 +0000 (UTC)
    X-Sender: IF21vLAK+t8cTCqpAFN69wp7ZVVTKULs
    In-Reply-To: <djaavn$67t$1@inews.gazeta.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; en-US; rv:1.7.11) Gecko/20050728
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:166759
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciek Sobczyk wrote:
    > (...)
    > Ostatnio sam prawie nie ześwirowałem na prezentacji dot. komponentów
    > wirtualnych, gdzie prelegent przeskakiwał na coraz to wyższe poziomy
    > (...)
    Tutaj wciąż chodzi o struktury programowalne/IP cores
    (jak kiedyś podawałeś linka)?

    > abstrakcji, a mnie za każdym razem wydawało się, że to już był ostatni
    > poziom. Że już wiem do czego one służą. Że wiem jakie dają korzyści i z czym
    > się to je. Notabene, po kilku takich móżdżeniach do dziś dokładnie nie wiem,
    > o so w tym chosi.
    >
    > Drugi prawie świr, to było poszukiwanie analogii w marketingu tychże do
    > marketingu tradycyjnych, znanych wszystkim produktów FMCG, dóbr luksusowych
    > itd. Próbowaliśmy razem z facetem, nieźle osadzonym w marketingowym
    > zarządzaniu profuktem, odnieść się do tradycyjnych pojęć (opakowanie, marka,
    > rdzeń produktu etc.) co za cholerę się nie udawało, bo za każdym razem
    > definicja była prawie dobra, pojęcia prawie pasowały, prawidła prawie się
    > zgadzały. Efekt przemyśleń: wyrzucić p. Portera na śmietnik, przynajmniej w
    > zakresie marketingu komponentów.
    Jeśli to IP cores - myśl o tym jak o software.

    > (...)

    --
    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1