PracaGrupypl.praca.dyskusjeOFERe: OFE
  • Data: 2006-12-15 15:13:51
    Temat: Re: OFE
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Lisowski napisał(a):

    [...]

    > Widzisz, tylko za te 5 albo 10 lat można wyprowadzić pieniądze z
    > funduszy i zamienic je w złoto albo inne metale, albo biżuterię, albo
    > cokolwiek o niezłym stosunku cena/objętość.

    Oczywiście. Albo w "ciężkich" czasach można przenosić kapitał na mniej
    ryzykowne instrumenty (np. fundusze pieniężne). Sam tak mam zamiar robić.
    :-) Jednak po pierwsze jest to metoda dla kogoś kto się orientuje (chociażby
    trochę) w tym jak te fundusze działają. Po drugie trzeba znaleźć jednak
    trochę czasu by takie inwestycje przeprowadzać.

    > W przypadku pieniędzy wrzuconych do OFE.ZUS takiej mozliwości nie ma.

    Ano nie ma. Za to niewątpliwą zaletą w stosunku do własnego inwestowania
    jest gwarantowalność świadczeń... no przynajmniej teoretycznie. ;-)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl