PracaGrupypl.praca.dyskusjeOFERe: OFE
  • Data: 2006-12-18 19:52:40
    Temat: Re: OFE
    Od: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby Tomasz Kaczanowski, Mon, 18 Dec 2006
    08:47:26 +0100 nie napisał(a), że:

    > Na lep IKE nikt z moich znajomych sie
    > nie skusil i chyba dobrze zrobili, natomiast jakies oszczednosci
    > wrzocone do fundusza to ma wiekszosc....

    Mam wrażenie, że czegoś nie wiem :). A jakie to zalety przebijające brak
    belkowego i co za tym idzie bezpłatnego żonglowania pomiędzy np.
    akcje<->obligacje mają fundusze? Pomijam kwestię długotrwałego zamrożenia
    kasy, bo jest to dla mnie rzecz nieistotna.

    --
    Draakhan | JID: d...@c...pl
    Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.